Skip navigation

wiecie co?!?!
!!!!!!!!!!?????????????
a nic.
No dobra. Powiem wam, napisze.
Czysta Krew to najbardziej zjeB.., serial jaki w życiu oglądałam.
Ale zjeB… w dobrym znaczeniu!
Joooj, nie jestem w stanie go oglądać, bo aktorzy są zbyt piękni, wręcz płacze. Tak wiem, że to głupie.
O. Miałam napisać o Pijań.. to znaczy Polańczyku…
Nie chce mi się.
Wszystko jest teraz dziwne i niepewne.
Czasem żyć mi się odechciewa, ale to normalne u mnie.
Wpadłam w kofeinowy nałóg, ale żyje nadal.
Okropność.
Idę sobie….
Powinnam być w szkole, ale nie jestem, bo miałam iść do Doktorka, ale nie poszłam, bo się mamie nie chciało.
spałam na trawniku z Tęczą, cóż za mrrraśna noc.
Całą twarz miałam w bąblach. Wiecie… Nowy trądzik.
Dobrze, że jeden z dwóch policjantów, którzy nas zgarnęli był przystojny, choć moja twarz nie wyglądała za dobrze. Trudno :O
O mam dom w Besku!
Ale masakra!
Śnią mi się wypadki a rano po przebudzeniu słyszę o nich w radio.
Kurde, to złe. ;(
A w sumie to mało mnie to obchodzi.

Skomentuj

