Skip navigation

Trafi mnie tu coś !!! :-/

Mo!!! Tak ty! Wpis przepełniony emocjami?! Czy jakoś tak?!

coś ty,  w życiu. Tylko się wnerwiłam. Nie moja wina, że takie rzeczy przyszły mi akurat do głowy.

Dobra, w każdym bądź razie. Sierpień jest dziwnym miesiącem. Taki początek sierpnia zwiastuje, że…

ŻE NIE WIEM CO

I w tym problem. Jakbym wiedziała, to bym od tego nie zaczynała. A zmierzam do tego, że mój tato i brat wracają to tego pizdu-łka w jakim nadal! mieszkamy, a siostra jest w ciąż chora.

Kiedy będę znów?

A SKĄD JA MAM KU*WA WIEDZIEĆ

Ostatnio strasznie przeklinam i jakoś na powrót nie zatrzymuje swoich myśli w głowie. W sumie to po co je zatrzymywać?

Kablówki nie mam. Konto mi zablokowali. Zabiorą mi laptopa lub dadzą siostrze. Kot gryzie mi znów! palec u stopy, o poszedł, w sumie to poszła. Nadal mieszkam w tym dwupokojowym mieszkaniu z szóstką ludzi i dwoma kotami! Victorie mogę pisać na komputerze, bez internetu (-.-). A rok szkolny za niedługo, wakacje się rozkręcają pod koniec. Lipa!

Świat nie jest piękny, ale co to ma do całej reszty? Nie wiem.

Będę szukać kolejnych piosenek wzbudzających we mnie dziwne uczucia.

The Wanted – Glad You Came.

Nie mam pojęcia dlaczego, jakoś niby nie mój styl, ale właśnie leciała  piosenka w radio i tak aż mnie coś przytkało. To jakby zaparcie… ale muzyczne… czyli bez żadnych takich… ten. Zaparcie muzyczne i tyle. Nie wiem o co mi chodzi.

Good Charlotte, M. Shadows, Synyster Gates – The River

Wow, to jest epicka piosenka.  Synyster jak zwykle piękna solówka, Good Charlotte jak zwykle niesamowita piosenka, a Shadows… jego  zwrotka najbardziej mi się podoba ( i to wcale nie przez to, że Shadows jest taki… ten no^^. Hah)

Eminem – Lose Yourself

To zawsze ma coś w sobie, nawet nie mogę stwierdzić czy coś wyjątkowo mi się podoba.

Ha–ha–ha-ha!

Narka Wapniaki! xD

Skomentuj

