Skip navigation

no, czy jakoś tak 😉

chciałam napisać o czach, ale żeby to zrobić muszę zacząć intensywnie myśleć, a żeby myśleć trzeba mieć jeszcze do tego chęci.

Chymmm… ja ich nie mam, więc postanowiłam, że kiedyś przedstawię moje postacie.

Kiedyś.

Kiedy mi się zechce myśleć.

Cóż za leń!

Kurcze, coś mi się z N robi. Jakieś takie nie mrrrawe..

O! Mam coś z większym sensem do tego wpisu.

Dnia 1.07.2011 roku zostanę jaskiniowcem!

Zero internetu, zero kablówki. Ojciec pojedzie do senatorium.

Super! Będę siedzieć przed książką lub na zewnątrz całymi nocami, bo za dnia jest głupie słońce.

A tak mogłabym wziąć laptopa papity i siedzieć TUTAJ czy na tym dziwnym CZATPOLU przez…

non stop!!!

A wszystko przez to, że się wyprowadzam.

Tsa, bo w lipcu się wyprowadzę i od razu będę miała internet w nowym domu :/

Kurde. Babci sranie, hipisa rzyganie!

W cuda nie wierze.

A najlepsze w tym wszystkim jest to, że przeprowadzam sie do jeszcze większej dziury niż ta w której mieszkam.. Nazywają mnie Vegas… Jak to się nazywa?  Chyba ironią się to nazywa.

Fuck!

Nieważne, w każdym bądź razie znikam na trochę.

Dobra, na serio nie ważne.

haha, napisałam dwa „nieważne” w inny sposób i żadnego mi nie poprawiło @__@

joj, nie ważne.

Hayley Williams jest świetna, zazdroszczę jej wszystkiego. Może poza ta ch*jową sytuacja w jakiej się znalazła, ale wszystkiego.

Stand Up, Rock Out!

posłuchajcie sobie Rise Against – Make It Stop.

Bardzo fajne, a ja spadam. To okienko brata..

15 minut…

nie ważne.

papa; )

 

Skomentuj

