Skip navigation

Paluszki dlatego, że właśnie je jem, a nie powinnam. Miałam nic nie jeść po osiemnastej. No mówi się trudno.

Kuzyka ma zamiar się przenocować, bo u mnie ponoć wcześniej wstaje. Fajna sprawa, tylko tym razem nie będzie panicznego śmiechu w kuchni przed telewizorem bo wydaje nam się ,  że ktoś chodzi po przedpokoju dlatego, że nie mam już telewizora w kuchni,a  szkoda, bo pooglądałybyśmy W jak wendeta, czy jakoś tak to tam się nazywa.

Śmierć, papierosy, czaszki i tatuaże.

O tym chciałam dzisiaj.

Znalazłam fajne zdjęcia w internecie i chce je pokazać.

Pierwsze to Zobie Boy, jego tatuaże sprawiły, że jest jeszcze bardziej przystojny.

Ludzie są zupełnie dziwni. Mówiąc śmiertelnik przychodzi mi na myśl głupi, leniwy człowiek. W sumie to prawda. Sama jestem człowiekiem, a czasem mam taką chęć telepnięcia ludzkością, żeby zaczęła godnie żyć i cieszyć się, że żyje… Ja pierdziu…  Nie wiem jak można być na przykład takim plastikiem „oho ho, mam chłopaka dresa, który mnie obroni przed wszystkim, będę zyła wiecznie, bo Edward przyjdzie mnie zmienić” Żebyś się nie zdziwiła, jak zamiast Edwarda wampira trafi Ci się Edward nożycoręki, a twój chłopak stanie się metalem. Jejku.

hah, przyszedł właśnie do mnie mój najmłodszy brat i pyta: „kto to jest? (..) jest fajny „. Cudne dziecko 🙂

Dobra, nie ważne. Życie ludzkie jest żałosne i to by było na tyle.

Dalej mam dwa fajne zdjęcia:

Moja młodsza siostra właśnie mi oznajmiła, że chce jej się pierdzieć. Na balkonie. Na głos i się śmieje tak samo jak koza płacze, ma też czkawkę. Ja nie mogę -.-  Jakaś kobieta idąca chodnikiem spojrzała na nią, zapewne jak na głupią.

W każdym bądź razie. Ładne prawda?

Mi się podobają Wam nie muszą 😉

A to wesołe podejście do zapalniczek, których jestem miłośniczką.

I jeszcze jedno.

Gdy je zobaczyłam moja pierwsza myśl to „Ciekawe kiedy umarł?”

Piętnaście papierosów…

 

Skomentuj

