Skip navigation

HELLO będzie mi się kojarzyć z boskim basistą, który po koncercie na którym padał deszcz, a my staliśmy pod sceną podszedł do nas i każdemu takie:

HELLO po czym stanął na przeciwko mnie i się tak na mnie patrzył, więc patrzyłam się na niego i on mi powiedział takie uśmiechnięte:

HELLO na co ja mu: HI i nadal do niego suszyłam zęby. (oddech)

Ale wyglądaliśmy…  jak zmokłe kury…

Ale dostaliśmy darmowe płyty i autografy i jeeeejku, jaki basista. (oddech)

Alee! na zdjęciu tylko oni wyglądali pięknie, bo my byliśmy mokrzy…

Dobra, dobra. Już wyjaśniam.

Poul Lisak & After The Ice.

Trasa koncertowa po polsce.

Byli w Sanoku, nie wiem kilka tygodni temu.

Przestawiłam się na angielski i ide po autograf do perkusisty,a  ten po polsku mówi.

Z jednej strony super z drugiej sarkastyczne super.

Nie ważne.5 second rule

Dobranoc 😉

Skomentuj

